TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

29 Eylül 2015 Salı

ESKİŞEHİR EMNİYET MÜDÜRÜ'NE CİNAYET İHBARI

BU  SİTE  TÜRKİYE’DE  ENGELLENMİŞTİR





ESKİŞEHİR EMNİYET MÜDÜRÜ’NE,

MAFYADAN RÜŞVET YEYİP GÖREVİNİ YAPMAYANLAR…
BENDEN İFADE İSTEMEYE UTANMIYORLAR…

2700 YILLIK FRİGYA  HÖYÜĞÜNÜN YAĞMALANDIĞINI 10 SENEDİR ANLATIYORUM…
HALA BENDEN İFADE İSTİYORLAR…

SİZ ÖNCE KOLTUĞUNUZDAN KALKIN DA HÖYÜĞÜN HEMEN YANINDAKİ  EVİN TEMELİNİ BİR AÇIN…

TEMELDEN ÇIKACAK KIRILMIŞ YÜZLERCE  ANTİKALARIN  HALİNİ BİR GÖRÜN…

İŞTE O ZAMAN BENİ ÇAĞIRIN İFADEYE…


İHBAR ETTİĞİM CİNAYETLERLE İLGİLİ NEDEN BENDEN İFADE TALEP ETMİYORSUNUZ?

KAÇIRILAN ANTİKALAR, ILGAZ MAFYASININ ÖLDÜRDÜĞÜ ŞAHISLARDAN DAHA MI ÖNEMLİ?

HALA BENİ SUSTURMAK İÇİN TEZAGAH MI HAZIRLIYORSUN MÜDÜR’ÜM?

SAVCILARIN VE HAKİMLERİN ÖRTBAS ETTİĞİ CİNAYETLERE SİZİ  DE Mİ  ORTAK EDEYİM?

CİNAYETLERİ ÖRTBAS EDECEK KADAR HAİN MİSİNİZ?

ALDIĞINIZ MAAŞLARI HAK EDİYOR MUSUNUZ?

O MAAŞLARIN BENDEN ALINAN VERGİ KISMINI  ZEHİR ZIKKIM EDİYORUM.
SEVDİĞİNİZİN EN İNCE YERİNDEN ÇIKSIN…

BUNDAN DAHA AĞIR BİR BEDDUA BİLMİYORUM.
ÖĞRENİRSEM ONU DA SIRALARIM…




MAFYA BABASI MEŞHUR PİÇ İSMAİL’E MEKTUP

Bana mektup gönderen Eskişehir Emniyet Müdürü de okusun

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü mail adresime kısa mektup göndermiş (29.09.2015)
.
Diyor ki: "Kaçakçılık şubesine git, dilekçenle ilgili ifade ver..."

Tarihi eser kaçakçılığında sizlerle  suç ortaklığı yapan devletin maaşlı memurlarına gidecekmişim, ifade verecekmişim…

Sene 2005…
Kaçakçılık Şube Müdürü Mustafa Bey sizin depolara baskın yapmak için hazırlık yapıyor…
Tabi yanlarında ben de gitmek istiyorum… Çünkü sizi ihbar eden benim…
Emniyet Müdürü Savaş Yücel, Eskişehir Başsavcısı Gökhan Karaburun’dan izin istiyor:
“Sayın Başsavcım, Kenan’ın iddiaları çok ciddi. Ilgazlar’ın depolarına baskın yapalım.”

Başsavcı Gökhan Karaburun itiraz ediyor:
“Bu konuda Adalet bakanımız Cemil Çiçek’ten fırça yedim. Gözünü sevem bana Ilgazlar için gelme, izin de isteme.”

Bu sözleri söyleyen şahıs şimdi Yargıtay üyesi...

Tüm hazırlıkları yapılan baskın işinden vazgeçiliyor…

Hatırlıyorsun değil mi? 2005-2006 ve 2007 yıllarında bu şubede 5 defa ifade verdim.
Hangi bir dilekçem ve  ifadem işleme girdi?
Hepsi yırtıldı…

Deli raporum olmadığı halde dilekçelerim ve ifadelerim yırtıldı…

Rüşveti bastırıyorsun, satılmış polisler dilekçemi ve ifademi yırtıyor…
Sonra bu şubenin müdürleri ve amirleri, beni cezaevine sokmak için her boku yiyor…
Hatırladın değil mi?
Emniyet Müdürü Savaş Yücel bana her konuda destek vermesine rağmen, Kaçakçılık Şubesi'nin satılmış polisleri beni linç ediyor...
Çünkü karıştıkları kirli işlerin ortaya çıkmasından korkuyorlar...
Özellikle "dede" lakaplı komiser...
Altına son model araba çektiğiniz satılmış bir şerefsiz...

Şimdi 2 adet uyduruk deli raporum var,
İfadelerimi ve dilekçelerimi yırtan Eskişehir Kaçakçılık Şubesi, ihbarlarımdan tam 10 sene sonra tekrar ifade alacak…
Ne için?   Yırtmak için…

Vali Yardımcısı Aydın Tetikoğlu,  deli raporum olduğu için ifademi alamamıştı… Hatırladın mı?

Yine Terörle Mücadele Şube Müdürü, deli raporum olduğu için ifademi alamamış, bir gün nezarethanede beni hapsettikten sonra savcıların desteğiyle  Bakırköy’e postalamıştı…

Eskişehir polislerini, savcılarını ve hakimlerini tam 10 senedir becerdiğiniz için, Eskişehir’de bakir bir devlet memuru kaldığına artık inanmıyorum…

Yılın valisi Güngör Azim Tuna’yı bile siktiniz…
Sizden her şey beklenir İsmail…
Sizin için her şey normal…

Sözün kısası, uyduruk iki deli raporu boynumda asılı olduğu sürece ifadem alınamaz.
Almak isteyen ve bana böyle bir mektup yazan  geri zekalı biri olmalı…

Ya da siktiğiniz savcıların  beni Bakırköy’e  tekrar sokmak için oynadığı bir oyun…

Oysa yasalara göre beni Bakırköy'e kapatmaları mümkün değil.
Yargıtay'ın onamadığı bir dosyayı onanmış farzederek uygulamak suçtur...

Oysa Yargıtay'da onanmayı bekleyen bir dosyam da yok...

Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı 
sahtekarlıkta,  düzenbazlıkta  sınır tanımıyor... 

Eşek yükü rüşvet öyle tatlı gelmiş olmalı ki savcılara ve hakimlere, kanunsuzlukta sınır tanımıyorlar...

Diyorum ya İsmail: Sen orospu çocuğunun tekisin…
Menfaatin için karını bile satarsın sen İsmail…

Satın aldığın devletin maaşlı memurları da senden farksız…

Aklı başında bir insan olsaydın, savcıların benden gasp ettiği nüfus kağıdımı bulur, kepazeliğine bir son verirdin…
Fakat sen alışmışsın kepazeliğe…

Ben de zevkle seni, karını ve kardeşlerini, bir de ibne baban Şenol Ilgaz’ı rezil kepaze etmeye devam edeceğim…












METRES DÜŞKÜNÜ AKP’Lİ PİÇ ŞENOL’UN ALTINCI CİNAYETİ…

Piç Şenol, dansöz metresi Recmiye’yi nasıl öldürdü?
Recmiye’nin cesedini, evinin temeline nasıl gömdü?
Katil Piç Şenol’un katil oğulları Baron Mustafa, Kocaoğlan İsmail ve Sarı Memed,  babalarının metresi dansöz Recmiye ile cinsel ilişkiye girdi mi?


Katil Piç Şenol’un, Frigya Höyüğünden  kepçeyle çıkardığı antikalardan kırılanları evinin temeline gömdü diyorum, Eskişehir’in Emniyet Müdürü kılını kıpırdatmıyor…
Mübarek göt büyütüyor koltuğunda…

Cinayet ihbarı yapayım da, belki merhamet duyguları kabarır, göt büyütmeye ara verir…

Hadi, kazın şu temeli de, Piç Şenol görsün anasının amını…


Kenan Akkuş (esrehber)


Hiç yorum yok: